Wednesday 4 January 2017

BBK 3410 : TRAVELOG HIDUPKU

Assalamualaikum wbt. Pada hari ini saya ingin meringkaskan serba sedikit pengalaman saya untuk bersama-sama dengan insan yang amat saya sayangi iaitu keluarga dan seluruh sanak saudara saya. Hari Keluarga pada tahun 2/10/2013 menggamit kembali memori di dalam lubuk ingatan saya ini. Pelbagai kenangan manis yang telah tercipta antara kami meskipun jarang untuk meluangkan masa bersama-sama kerana kesibukan yang tidak pernah lekang dalam kehidupan ini. Saya berasa begitu bersyukur kerana dilahirkan dalam keluarga penuh kasih sayang dan saling hormat menghormati antara satu sama lain. Kasih sayang ini semakin timbul walaupun kami berjauhan antara satu sama lain. Bertemakan warna merah kami kelihatan seperti unggun api dari jauh kerana berbajukan warna merah. Hari Keluarga ini dilakukan di Pantai Sepat, Pekan, Pahang.Mungkin itu sahaja entri pada kali ini. Sekian. Wasalam.






No comments:

Post a Comment